##navigation.skip.main## ##navigation.skip.nav## ##navigation.skip.footer##
Pedagoška stvarnost
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Arhiva prethodnih izdanja
  • Obaveštenja
  • O nama
    • O časopisu: Ciljevi i delokrug
    • Uređivačka politika - Proces recenzije
    • Izjava o slobodnom pristupu
    • Časopis uređuju
    • Recenzenti časopisa
    • Predaja i Smernice za autore
    • Kontakt
  • Dokumenti
Traži
  • Registracija
  • Prijava
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. God. 65 Br. 2 (2019)

DOI: https://doi.org/10.19090/ps.2019.2
Objavljeno: 27. 01. 2020.

Puno izdanje

  • PS-2_2019 (Cрпски)

POGLEDI I MIŠLjENjA

  • INKLUZIVNA NASTAVA U SISTEMU VASPITANJA I OBRAZOVANJA
    Marija Tomić
    111-122
    • PDF (Cрпски)
  • BARON D´HOLBAH – KA NAUČNOM (ATEISTIČKOM) OBRAZOVANJU
    Zoroslav Spevak
    123-131
    • PDF (Cрпски)

PREDŠKOLSKA PEDAGOGIJA

  • AKTIVNOSTI BUDUĆIH VASPITAČA – OD METODIČKOG DO INTEGRISANOG DELOVANJA
    Otilia Velišek-Braško, Svetlana Lazić, Mirjana Matović
    132-144
    • PDF (Cрпски)
  • VRŠNJAČKI ODNOSI NA PREDŠKOLSKOM UZRASTU I USLOVI PODSTICANJA POZITIVNE VRŠNJAČKE INTERAKCIJE
    Aleksandra Pavlović
    145-154
    • PDF (Cрпски)
  • UTICAJ PORODICE I ŠKOLE NA RAZVOJ KREATIVNOSTI KOD DECE
    Bojana Filipović, Tijana Đokić
    155-167
    • PDF (Cрпски)
  • ULOGA I ZNAČAJ NASTAVNIKA U VASPITNO- -OBRAZOVNOM RADU SA DAROVITIMA
    Marina Mijatović
    168-176
    • PDF (Cрпски)
  • MENJAJU LI SE STAVOVI NASTAVNIKA PREMA INKLUZIJI?
    Anđa Zobenica, Ksenija Kolundžija
    177-185
    • PDF (Cрпски)

DIDAKTIKA I METODIKE NASTAVE

  • UPOTREBA KOMPENZATORNIH STRATEGIJA ZA UČENJE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA NA NIVOU OSNOVNE ŠKOLE
    Bojana R. Crnogorac Stanišljević
    186-198
    • PDF (Cрпски)

ISTORIJA PEDAGOGIJE

  • DOPRINOS ŠKOLSKOG NADZORA POVEĆANJU KVALITETA OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA USRBIJII 1857-1881.
    Nataša A. Vujisić Živković
    199-211
    • PDF (Cрпски)

Indeksirano u:

Jezik
  • English
  • Srpski

ISSN: 0553-4569
eISSN: 2620-2700
UDC: 37.01
COBISS.SR-ID: 275409932
DOI: 10.19090/ps.
Izdavač: Pedagoško društvo Vojvodine; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, Katedra za pedagogiju, 2018-

 

 

Ovaj časopis je licenciran od strane Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare
O ovom izdavačkom sistemu