##navigation.skip.main## ##navigation.skip.nav## ##navigation.skip.footer##
Pedagoška stvarnost
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Arhiva prethodnih izdanja
  • Obaveštenja
  • O nama
    • O časopisu: Ciljevi i delokrug
    • Uređivačka politika - Proces recenzije
    • Izjava o slobodnom pristupu
    • Časopis uređuju
    • Recenzenti časopisa
    • Predaja i Smernice za autore
    • Kontakt
  • Dokumenti
Traži
  • Registracija
  • Prijava
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. God. 66 Br. 1 (2020)

DOI: https://doi.org/10.19090/ps.2020.1
Objavljeno: 26. 10. 2020.

Puno izdanje

  • PDF (Cрпски)

ČLANCI

  • KONSTRUKTIVISTIČKA PERSPEKTIVA U OBRAZOVANJU – OD POUČAVANJA DO UČENJA
    Olja Džinkić
    3-14
    • PDF (Cрпски)
  • ZASTUPLJENOST SPORTSKIH I KULTURNOUMETNIČKIH AKTIVNOSTI U SLOBODNOM VREMENU OSOBA SA INTELEKTUALNIM SMETNJAMA
    Gordana Budimir-Ninković, Nedeljko Milanović, Svetlana Milošević
    15-27
    • PDF (Cрпски)
  • IT TEHNOLOGIJE U RAZVOJU MUZIČKE PISMENOSTI DETETA PREDŠKOLSKOG UZRASTA
    Mirjana Matović, Nikola Vetnić
    28-41
    • PDF (Cрпски)
  • ŠKOLSKI USPEH KOD DECE SA PONAŠANJIMA KARAKTERISTIČNIM ZA HIPERKINETIČKI POREMEĆAJ
    Milica Stanisavljević, Marina Oros, Ivan Jerković
    42-58
    • PDF (Cрпски)
  • OPAŽANJA RODITELJA I UČITELJA O ZASTUPLJENOSTI SADRŽAJA NARODNE TRADICIJE U ŠKOLSKIM AKTIVNOSTIMA UČENIKA MLAĐEG ŠKOLSKOG UZRASTA
    Angela Mesaroš Živkov, Zagorka Markov
    59-71
    • PDF (Cрпски)
  • TOTAL PHYSICAL RESPONSE: THEORETICAL FRAMEWORKS AND GENERAL PRINCIPLES
    Biljana Radić-Bojanić
    72-83
    • PDF (Cрпски)
  • STAVOVI SREDNJOŠKOLACA O MODELIMA ISKUSTVENOG UČENJA
    Drago Branković
    84-99
    • PDF (Cрпски)

PRIKAZI I PRILOZI

  • VAŠE KOMPETENTNO DETE
    Novak Stanišić
    100-102
    • PDF (Cрпски)

Indeksirano u:

Jezik
  • English
  • Srpski

ISSN: 0553-4569
eISSN: 2620-2700
UDC: 37.01
COBISS.SR-ID: 275409932
DOI: 10.19090/ps.
Izdavač: Pedagoško društvo Vojvodine; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, Katedra za pedagogiju, 2018-

 

 

Ovaj časopis je licenciran od strane Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare
O ovom izdavačkom sistemu