##navigation.skip.main## ##navigation.skip.nav## ##navigation.skip.footer##
Pedagoška stvarnost
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Arhiva prethodnih izdanja
  • Obaveštenja
  • O nama
    • O časopisu: Ciljevi i delokrug
    • Uređivačka politika - Proces recenzije
    • Izjava o slobodnom pristupu
    • Časopis uređuju
    • Recenzenti časopisa
    • Predaja i Smernice za autore
    • Kontakt
  • Dokumenti
Traži
  • Registracija
  • Prijava
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. God. 65 Br. 1 (2019)

DOI: https://doi.org/10.19090/ps.2019.1
Objavljeno: 27. 09. 2019.

Puno izdanje

  • PS 2019-01 (Cрпски)

PREDŠKOLSKA PEDAGOGIJA

  • AKTIVNOSTI PREDŠKOLSKOG DETETA NA KOMPJUTERIMA I MOBILNIM UREĐAJIMA
    Branka Janković, Milan Nikolić, Jelena Vukonjanski, Edit Terek
    3-20
    • PDF (Cрпски)
  • ANALIZA RAZVOJA ODREĐENIH MOTORIČKIH SPOSOBNOSTI RAZLIČITO FIZIČKI AKTIVNE DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA
    Ksenija Breg
    21-30
    • PDF (Cрпски)
  • DIGITALNI MEDIJI I DIDAKTIČKE INOVACIJE U RADU VASPITAČA
    Angela Mesaroš Živkov, Jelena Mićević Karanović, Srbislava Pavlov, Tanja Brkljač
    31-44
    • PDF (Cрпски)

ŠKOLSKA PEDAGOGIJA

  • PREVENCIJA INTERNET NASILJA KROZ ČAS ODELJENJSKE ZAJEDNICE
    Fikreta Žunić
    45-53
    • PDF (Cрпски)
  • PREVENCIJA ŠKOLSKOG NEUSPEHA: ZNAČAJ PORODICE
    Lana Tomčić
    54-68
    • PDF (Cрпски)

ANDRAGOGIJA

  • THE RELATIONSHIP BETWEEN BIG FIVE PERSONALITY TRAITS AND WILLINGNESS TO COMMUNICATE
    Jelisaveta Šafranj, Marina Katić
    69-81
    • PDF (Cрпски)

POGLEDI I MIŠLjENjA

  • STAVOVI VASPITAČA I RODITELJA PREMA UČENJU O INTEGRALNOM ODRŽIVOM RAZVOJU U PREDŠKOLSKOM OBRAZOVANJU
    Svetlana Radović, Lada Marinković
    82-97
    • PDF (Cрпски)

PRIKAZI I PRILOZI

  • PRIKAZ UDŽBENIKA "ŠKOLSKA PEDAGOGIJA" PEDAGOŠKOG FAKULTETA U SOMBORU
    Otilia Velišek-Braško
    98-100
    • PDF (Cрпски)

Indeksirano u:

Jezik
  • English
  • Srpski

ISSN: 0553-4569
eISSN: 2620-2700
UDC: 37.01
COBISS.SR-ID: 275409932
DOI: 10.19090/ps.
Izdavač: Pedagoško društvo Vojvodine; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, Katedra za pedagogiju, 2018-

 

 

Ovaj časopis je licenciran od strane Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare
O ovom izdavačkom sistemu