##navigation.skip.main## ##navigation.skip.nav## ##navigation.skip.footer##
Pedagoška stvarnost
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Arhiva prethodnih izdanja
  • Obaveštenja
  • O nama
    • O časopisu
    • Predaja
    • Časopis uređuju
    • Kontakt
  • Dokumenti
Traži
  • Registracija
  • Prijava
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. God. 64 Br. 2 (2018)

DOI: https://doi.org/10.19090/ps.2018.2
Objavljeno: 03. 04. 2019.

Puno izdanje

  • PS 2018-02 (Cрпски)

ŠKOLSKA PEDAGOGIJA

  • NASTAVNA JEDINICA ZA USVAJANJE ZNANJA O ASPEKTU ČITALACA U NASTAVI PISANJA U ENGLESKOM KAO JEZIKU STRUKE ZASNOVANA NA PROBLEMSKOJ NASTAVI
    Ivana M. Martinović Barbul
    111-126
    • PDF (Cрпски)
  • RAZVOJNI POREMEĆAJ KOORDINACIJE- IMPLIKACIJE NA ŠKOLSKU PRAKSU
    Milica Tošić, Aleksandra Todorović
    127-142
    • PDF (Cрпски)

VISOKO OBRAZOVANјE

  • PROMENE U AKADEMSKOJ PROFESIJI I DRUŠTVENI ANGAŽMAN UNIVERZITETSKIH NASTAVNIKA
    Radovan Grandić, Maja Bosanac
    143-157
    • PDF (Cрпски)
  • PSIHOLOŠKI PREDMETI I KOMPETENCIJE BUDUĆIH UČITELJA
    Ruženka Šimonji Černak, Živka Mićanović Cvejić
    158-169
    • PDF (Cрпски)

POGLEDI I MIŠLjENjA

  • UPOTREBA AFEKTIVNIH STRATEGIJA ZA UČENJE U NASTAVI POSLOVNOG ENGLESKOG JEZIKA
    Nina Kisin
    170-178
    • PDF (Cрпски)

PRIKAZI I PRILOZI

  • 1, 2, 3, ... KRENI: PRIRUČNIK ZA OBUKU ZA RAD SA DECOM RANOG UZRASTA
    Milošević Tamara
    179-181
    • PDF (Cрпски)

Indeksirano u:

EBSCO

Open Journal Systems
Jezik
  • English
  • Srpski
  • Cрпски
Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare
O ovom izdavačkom sistemu