##navigation.skip.main## ##navigation.skip.nav## ##navigation.skip.footer##
Pedagoška stvarnost
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Arhiva prethodnih izdanja
  • Obaveštenja
  • O nama
    • O časopisu: Ciljevi i delokrug
    • Uređivačka politika - Proces recenzije
    • Izjava o slobodnom pristupu
    • Časopis uređuju
    • Recenzenti časopisa
    • Predaja i Smernice za autore
    • Kontakt
  • Dokumenti
Traži
  • Registracija
  • Prijava
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. God. 68 Br. 2 (2022)

DOI: https://doi.org/10.19090/ps.2022.2
Objavljeno: 03. 03. 2023.

Puno izdanje

  • PDF

POGLEDI I MIŠLjENjA

  • POLICY AND GOVERNMENTALITY OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CARE IN ENGLAND
    Eva Mikuska
    123-138
    • PDF (English)
  • INFORMALNO UČENJE KROZ PRIZMU KONSTRUKTIVISTIČKE PEDAGOGIJE
    Jovana Dakić
    139-148
    • PDF
  • ULOGA FIZIČKOG VASPITANJA U PREVENCIJI VRŠNJAŠKOG NASILJA U ŠKOLAMA
    Jovana Turudić
    149-160
    • PDF

DIDAKTIKA I METODIKE NASTAVE

  • PROFIL „IDEALNOG“ NASTAVNIKA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA
    Tijana Milić
    161-176
    • PDF
  • ORGANIZOVANJE UČENJA ZASNOVANOG NA AKTIVNOSTIMA U NIŽIM RAZREDIMA IZ ASPEKTA KOOPERATIVNOG PRISTUPA
    Elvira Kovač
    177-190
    • PDF (English)

INKLUZIVNO OBRAZOVANJE

  • PRIMENA FUNKCIONALNOG KOMUNIKACIONOG TRENINGA ZA REDUKCIJU PROBLEMATIČNIH PONAŠANJA U FUNKCIJI IZBEGAVANJA ZADATKA
    Anja Gajić, Bojana Arsić, Sara Vidojković
    191-207
    • PDF

PRIKAZI I PRILOZI

  • SAMOPROCENA NASTAVNIČKE PROFESIJE U SAVREMENOM OBRAZOVNOM KONTEKSTU
    Milica Andevski
    208-214
    • PDF

Indeksirano u:

Jezik
  • English
  • Srpski

ISSN: 0553-4569
eISSN: 2620-2700
UDC: 37.01
COBISS.SR-ID: 275409932
DOI: 10.19090/ps.
Izdavač: Pedagoško društvo Vojvodine; Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, Katedra za pedagogiju, 2018-

 

 

Ovaj časopis je licenciran od strane Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare
O ovom izdavačkom sistemu