Иди на главни садржај
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Педагошка стварност
Тренутни број
Архива
Архива претходних бројева
Обавештења
О нама
О часопису
Uređivačka politika
Часопис уређују
Recenzenti časopisa
Предаја прилога
Контакт
Dokumenti
Тражи
Тражи
Регистрација
Пријава
Почетна
/
Архива
/
Год. 68 Бр. 2 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.19090/ps.2022.2
Објављено:
03. 03. 2023.
Пуно издање
PDF (Srpski)
ПОГЛЕДИ И МИШЉЕЊА
POLICY AND GOVERNMENTALITY OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CARE IN ENGLAND
Eva Mikuska
123-138
PDF (English)
Informalno učenje kroz prizmu konstruktivističke pedagogije
Jovana Dakić
139-148
PDF (Srpski)
ULOGA FIZIČKOG VASPITANJA U PREVENCIJI VRŠNJAŠKOG NASILJA U ŠKOLAMA
Jovana Turudić
149-160
PDF (Srpski)
ДИДАКТИКА И МЕТОДИКЕ
PROFIL "IDEALNOG" NASTAVNIKA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA
Tijana Milić
161-176
PDF (Srpski)
ORGANIZOVANJE UČENJA ZASNOVANOG NA AKTIVNOSTIMA U NIŽIM RAZREDIMA IZ ASPEKTA KOOPERATIVNOG PRISTUPA
Elvira Kovač
177-190
PDF (English)
INKLUZIVNO OBRAZOVANJE
PRIMENA FUNKCIONALNOG KOMUNIKACIONOG TRENINGA ZA REDUKCIJU PROBLEMATIČNIH PONAŠANJA U FUNKCIJI IZBEGAVANJA ZADATKA
Anja Gajić, Bojana Arsić, Sara Vidojković
191-207
PDF (Srpski)
ПРИКАЗИ И ОЦЕНЕ
SAMOPROCENA NASTAVNIČKE PROFESIJE U SAVREMENOM OBRAZOVNOM KONTEKSTU
Milica Andevski
208-214
PDF (Srpski)
Језик
English
Srpski
Cрпски